Termeni și condiții
Condiții generale
Site-ul www.compostareindividuala.ro este proprietatea S.C. POLYDUCT S.R.L. (str. Gheorghe Doja, nr. 49/A, jud. Bhor, România) Accesarea și utilizarea site-ului www.compostareindividuala.ro presupune acceptarea de către dumneavoastră a Termenilor și condițiilor menționate mai jos. Pentru evitarea oricăror neînțelegeri, vă recomandăm citirea acestora înainte de utilizarea site-ului.
Conținutul site-ului
SC POLYDUCT SRL prin intermediul site-ului www.compostareindividuala.ro pune la dispoziție informații în scop informativ general, și nu garantează de exactitatea lor la un moment dat, deși se lucrează constant la actualizarea lor. Puteți descărca conținutul, însă doar pentru folosul personal și ne-comercial și cu condiția de a vă conforma cu informațiile referitoare la drepturile de proprietate intelectuală cuprinse în conținut. Este interzisă modificarea, copierea, reproducerea, descărcarea, transmiterea sau distribuirea acestui conținut în orice modalitate cu excepția cazurilor permise de condițiile de utilizare sau cu consimțământul expres și prealabil al proprietarului acestui conținut.
Limitarea responsabilității firmei
Societatea POLYDUCT nu poate fi făcut răspunzător în nici un fel de pierderile sau daunele pe care cineva le-ar putea suferi ca urmare a folosirii în vreun fel a informațiilor prezentate pe site-ul web: www.compostareindividuala.ro. Accesarea și folosirea site-ului este responsabilitatea exclusivă a utilizatorului.
Protecția datelor cu caracter personal
Conform cerințelor Regulamentului UE 2016/679 și a Legii nr. 677/2001 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, SC POLYDUCT SRL are obligația de a administra în condiții de siguranță datele personale pe care ni le furnizați. Pentru mai multe informații legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, vizitați secțiunea Politică de confidențialitate.
Încheierea contractului:
Prezentarea bunurilor în magazinul online nu constituie o ofertă obligatorie din punct de vedere juridic, ci doar un catalog online cu caracter neobligatoriu. Dând clic pe butonul “Comandați și plătiți”, transmiteți o comandă obligatorie privind bunurile din coșul de cumpărături. Prin apăsarea butonului ”Plasează comanda”, recunoașteți în mod explicit că, în cazul în care vom accepta comanda dumneavoastră, veți fi obligat să plătiți prețul respectiv de achiziție al comenzii. Confirmarea primirii comenzii este emisă imediat după trimiterea comenzii și nu constituie acceptarea contractului. Vom accepta comanda dumneavoastră prin trimiterea unei confirmări a comenzii prin e-mail sau prin expedierea bunurilor în termen de 2-3 zile.
Retragerea din contract
Prin lege, aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând cu ziua în care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a bunurilor. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați (POLYDUCT S.R.L.) cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație de retragere.
Dacă vă retrageți din acest contract, vă vom rambursa toate plățile pe care le-am primit de la dumneavoastră, exclusiv costurile livrării, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare pe contul Dvs. menționat în declarație. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi bunurile sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi bunurile, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Puteți trimite înapoi bunurile sau le puteți înmâna FAN Courier, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea din acest contract. Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Gestionarea reclamațiilor la Vânzător
Reclamațiile pot fi transmise prin:
- telefon la numărul de telefon +40 359 808 449
- personal la sediul Vânzătorului, str. Gheorghe Doja, nr. 49A, Oradea
- e-mail la adresa de e-mail a Vânzătorului office@polyduct.ro
- poștă la adresa poștală a Vânzătorului str. Gheorghe Doja, nr. 49A, Oradea, jud. Bihor
Vânzătorul înregistrează reclamațiile primite cu un număr de intrare unic, pe care este obligat să îl comunice Cumpărătorului.
Vânzătorul investighează și remediază imediat plângerea orală (indicată telefonic sau în timpul discuției personale la sediu), dacă natura reclamației o permite. Dacă investigația imediată nu este posibilă sau Cumpărătorul nu este de acord cu tratarea reclamației, Vânzătorul va trimite o copie a raportului de reclamație în termen de 15 (cincisprezece) zile la adresa de e-mail furnizată de Cumpărător.
Vânzătorul este obligat să examineze plângerea raportată în scris (e-mail sau prin poștă) în termen de 15 (cincisprezece) zile și să răspundă la acesta în termen de încă 15 (cincisprezece) zile. Răspunsul este trimis prin e-mail la adresa de e-mail furnizată de Cumpărător sau prin poștă la adresa poștală indicată de Cumpărător.
Soluționarea alternativă a litigiilor
În cazul în care Cumpărătorii:
- nu primesc un răspuns la expirarea celor 30 zile de la Vânzator; sau
- primesc un răspuns peste acest termen de la Vânzător; sau
- sunt nemultumiți asupra modului în care a fost gestionată sesizarea/reclamația de către Vânzător;
pot apela la procedurile alternative de solutionare (SAL/SOL) prezentate mai jos si ulterior instantelor de judecata competente conform art. 19.7 din prezentul document.
SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluţionare a litigiilor potentiale, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea Bun si/sau a unui Serviciu. Astfel, sesizarile sau reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalitati alternative de solutionare poate fi realizată atât online conform pct. 19.5 de mai jos, cât si prin metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil conform art. 19.4. de mai jos.
In vederea solutionarii alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamatia Cumparatorului poate fi depusa in scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor la urmatoarele date de contact: adresa: Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la urmatorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2”. Pentru si mai multe detalii, Cumparatorii pot accesa link-ul afisat in site in sectiunea ANPC – SAL.
Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Utilizatorul/Cumparatorul are posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, si prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniunea Europeana si un comerciant stabilit in Uniunea Europeana. In acest sens, poate fi accesat link-ul existent in sectiunea: Solutionarea Online a litigiilor.
SAL si SOL nu reprezinta doua mecanisme diferite pentru solutionarea eventualelor sesizari/reclamatii. Cumparatorul intelege ca soutionarea alternativa a litigiilor si solutionarea online a litigiilor subzista ca un singur mecanism, reprezentand unul si acelasi instrument existand intre acestea o identitate de scop, obiect si finalitate. Cumparatorul intelege ca distinctia dintre SAL si respectiv SOL este reprezentata de modalitatea de accesare / formatul initial al respectivei sesizari/reclamatii, astfel incat in cazul SAL forma de adresare a consumatorului este una de tip clasic, in scris (pe email, pe cale postala) pe care in cazul SOL, consumatorul opteaza pentru utilizarea completarii unui formular existent pe o platfoma digitala, exclusiv online.
Plângere la protecția consumatorului
În cazul în care utilizatorul constată o încălcare a drepturilor sale, acesta are dreptul să depună o plângere la autoritatea pentru protecția consumatorilor competentă pentru locul său de reședință. Mai multe informații: https://anpc.ro/
Garanția
Perioada de garanție a produselor este de 12 luni de la data facturării, dacă nu este indicat altfel.
Certificatul de garanție se emite în limba română. Mai multe informații despre drepturile garanțiale pentru produsele marca POLYDUCT le găsiți AICI.
Certificatul de garanție include:
- numele și adresa Vânzătorului;
- numele și tipul produsului care poate fi utilizat pentru identificarea acestuia și, dacă este cazul, numărul său de serie;
- numele și adresa producătorului;
- data emiterii facturii și data livrării produsului către Cumpărător
- ștampila Vânzătorului și semnătura persoanei care acționează în numele său în timpul emiterii, iar în cazul livrării pe un document electronic, semnătura electronică,
- informarea că garanția nu afectează drepturile cumpărătorului în condițiile legii.
Drepturile care decurg din garanție pot fi puse in aplicare cu certificatul de garanție. Punerea în aplicare a drepturilor care decurg din garanție nu este condiționată de returnarea ambalajului original al produsului de către Cumpărător.
Vânzătorul este scutit de obligația de garanție dacă dovedește faptul că defecțiunea a apărut după utilizare.
În cazul în care bunurile livrate prezintă defecte materiale evidente sau de fabricație, inclusiv defecte survenite în urma expedierii, vă rugăm să adresați imediat o plângere către noi sau către angajatul transportatorului care livrează bunurile. Cu toate acestea, omisiunea de a adresa o plângere nu are consecințe asupra drepturilor dumneavoastră legale. Pentru toate defectele bunurilor achiziționate care apar în perioada de garanție legală, aveți opțiunea de a solicita aducerea bunurilor la conformitate, eliminarea defecțiunilor / o nouă livrare și – în cazul în care sunt îndeplinite cerințele legale – alte cereri de reducere a prețului sau de retragere din contract și, în situația daunelor-interese, inclusiv recuperarea daunelor și rambursarea cheltuielilor dumneavoastră.
Dispoziții finale
Ne rezervăm dreptul de a face orice modificări ale acestor Termeni și Condiții, precum și orice modificări asupra site-ului, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă a utilizatorilor. Vizitarea periodică a acestei pagini vă oferă posibilitatea de a lua la cunoștință de orice modificare survenită cu privire la acești termeni și condiții.